NAME-İ PEYGAMBER DUASI

İBLİS VE CİNNİ KAHRI İÇİN NAME-İ PEYGAMBER

























Türçe okunuş:
                               Bismillahirrahmânirrahîm
''Hâzâ kitâbün min Muhammedin rasûl-i Rabbi'l Âlemin ilâ men tarakad-dâre mine'l ummâri ve'z-züvvâri ve's sâlihîyne illâ târikin yatruku bi hayrin yâ Rahmânü emmâ ba'dü:Fe inne lenâ ve leküm fi'l-hakkı siaten fein teku âşikan mûlian ev fâciran muktahımen ev râıyen hakkan mübtılen hâzâ kitâbüllâhi yentıku aleynâ ve aleyküm bi'l hakkı innâ künnâ nestensihu mâ küntüm ta'melûne ve rusülünâ yektübûne mâ küntüm temkürûne ütrukû sâhibe kitabî hâzâ ventalikû ilâ abedetil-esnâmi ve ilâ men yez'umu enne meallâhi ilâhen âhara lâ ilâhe illâ hüve küllü şey'in Hâlikün illâ vechehû lehü'l hukmü ve ileyhi türceûne tuğlebûne hâ mîm lâ tünsarûne hâ mîm ayn sîn kâf teferraka a'dâüllâhi ve belağat hüccetüllâhi ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhi feseyekfikehümüllâhü ve Hüve's-Semîu'l-Alim.''

      Ebû Dücâne(ra) bir gün Resulullah (sav) Efendimizin huzuruna gelip:
-Yâ Resullulah ! Yatağıma geldiğim zaman değirmen sesi,arı vızıltıları gibi sesler işitiyorum,şimşek parıltısı gibi bir şeyler görüyorum.Başımı kaldırıp baktığımda evimin orta yerinde siyah ve uzun gölge gibi bir mahlükun olduğunu görüyorum.Yakalamak için elimi uzattığımda  derisinin üzerindeki kılların kirpi kılları gibi olduğunu ve ağzından yüzüme karşı ateş parçaları attığını görüp beni yakacağını zannediyorum ve ben bu yüzden uyuyamıyorum ,korkuyorum dedi.
     Resulullah(sav) :
-Ey Ebû Dücâne! Evinize gelen korkunç bir mahlüktür.Bana kağıt ,kalem getirin buyurdu.
ve getirilen kağıt kalemi Hz Ali efendimize verip yukardaki duayı yazdırdı.
    Ebu Dûcâne(ra)
-''Resûl-ü Ekrem'in yazdırdığı bu duayı götürüp başımın altına koydum ve yattım.Gece yarısı uyanmıştım,kulağıma çığlık sesleri geliyordu:''Lat ve Uzzâ ya yemin ederim ki bizi yaktın.Bu mektubun sahibi Muhammed hakkı için bu mmektubu kaldır.Senin evine ve etrafına katiyyen yaklaşıp gelmeyeceğiz.''
    Bunun üzerine sabahleyin erkenden kalkıp Resûl-ü Ekrem 'in arkasında sabah namazını kıldım.Cinlerin feryadını Resûl-ü Ekrem 'e haber verdim.Resûl-ü Ekrem bana :
-Ya Ebu Dûcâne ! O mektubu kaldır.beni Hak Peygamberi olarak gönderen Allah'a yemin ederim ki ,eğer sen o mektubu kaldırmazsan ,onlar Kıyamet 'e kadar azab  içinde kıvranırlar. buyurdu.(Beyhâki)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder